خاطرات یک پسر بی کار

از نوشتن تا نوشتن؟!؟!

خاطرات یک پسر بی کار

از نوشتن تا نوشتن؟!؟!

شب یلدا..........

شب یلدا مبارک باد . . . . . . . . . . 

بی خود نوشت ۱ : فهمیدین سوبسیت هندونه ریختن                  ۱۴۰۰ تومان 

بی خود نوشت ۲ : فردام ۷ امام حسین(ع) 

بی خود نوشت ۳ : امشب یه دقیقه بیشتر داریم  

بی هود نوشت ۴ : اینم یه عکسه همین طوری اینم یه عکس همین جوری

ای کاش من بنزین بودم..........

خب دیگه اقا میمون دکتر جونم که یارانه ها رو ریخت و برید حال کنید  

حالا بماند پول بنزین رو زیاد کرد بقیه چیزام داره گرون میشه ولی دیگه ببخشیدش مرد خوبیه  

بی خود نوشت ۱ : ما همه .... و طرفدار حسینییم ٬ همه با .... 

بی خود نوشت ۲ : چقد این شعر تو دهنم افتاده 

بی خود نوشت ۳ : منو ندیدین اوینم 

بی خود نوشت ۴ : اه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه ای گرانی کمر پدر مادرارو شکوندی

اولین روز بعد از جمعه 3..........

اه امروزبعد از سه روز استراحت و غذای نذری خوردن و دیر پاشدن بالاخره رفتیم مدرسه اصلا حسش نبود ولی چی کار کنم مجبورم میفهمید مجبورم  حالا دیگه خسته و درمونده باید تکالیفم رو بنویسم

بی خود نوشت 1 : در این وب لاگ این اولین بی خود نوشتمه 

بی خود نوشت 2 : وقتی میگن به ادم دنیا فقط دو روزه ادم با یه جاش می گوزه
(یا یه جاییش میسوزه) ای خدا , ای خدا  

بی خود نوشت 3 : شعر بالا نه توهین بود نه بی تربیتی به کسی یا اهنگ اصلی به دل نگیرید 

بی خود نوشت 4 : اگه غلط املایی داشتم ببخشید (دیکتم در حد صفره) 

بی خود نوشت 5 : من دیگه رفتم برای امروز بسه

شروع شد..........

خب دیگه قالب رو هم عوض کردیم و از چند روز دیگه به کوب مینویسیم

اه..........

ثانیه ها و لحظه ها میگذرد باز این صدا که بر قلب میکوبد چیست که همه را دیوانه کرده